Tazeanne03 Kızlar tadımlara yeni başladık ama öğürüp kusuyor asla yemiyor ne yapmam lazım bende zorlamayıp bırakıyorum 😞😞 nasıl alıştıracağım
Smyra30 Tazeanne03 çok normal zorlamayın doktor bize ogurmesi kusması normal dedi bir iki haftaya alışır merak etmeyin kızım da öyleydi sonra alıştı bu zamana kadar hep sıvı aldılar şuan kesfediyorlar
Jument Tazeanne03 alışkın olmadıkları için çıkarmaları Bi refleksmiş aslında.. vere vere alışıyorlar, yemeyi öğreniyorlar.. benim oğlum da başlarda öyleydi, şimdi 11 aylık ve her şeyi yiyor maşallah..
aliasafinannesiiiiiii Tazeanne03 ayyy hiç sormayın bizde yeni yeni başladık bizde de durumlar aynı midesini bulandırıyor değişik değişik şeyler yapıyor Allah yardimcimiz olsun inşallah
Tazeanne03 SeninAnnenBirMelektiYavrm zorlamadım bıraktım vermedim bende 😞 inşallah alışır yarın tekrar bir tatlı kaşığı vermeyi deneyeceğim
Tazeanne03 Smyra30 yaa inşallah çok korktum böyle yapınca alışamaz diye :( bende zorlamadım vermedm zaten yarın tekrar 1 tatlı kaşığı deneyeceğim