neslicanben ben öncesinde almadığıma pişman oldum. Geçen yıl fiyatları gayet makuldü. O zaman pahalı geliyordu 🤦♀️ dyson Türkiye satıcısını bekleyin derim ama ara ara stoklar güncelleniyor. Hem de fiyatta herhangi bir değişiklik olmuyor. V10 dyson dışındaki satıcılar da 9 bindi. Ben dysondan 7 bin 500e aldım.