Kızlar bu haftaiçi iftara misafirlerim var. Daha önce 2 kez yemeğe aldım et yemeği yaptım. Bu kez tavuk yapmak istiyorum ama şimdi baget, pirzola vs yapsam insanlar belki eliyle yiyemez ya da bıçakla yiyemez rahatsız olurlar. Göğüs yapsam kuru olur oruç tutuyoruz zaten. Bu sevdadan vazgeçip et mi yapayım yoksa farklı fikirleriniz var mı😂