Hanımlar ilk dogumum şuan 2 ay 17 günlüğüz kanamam Kisa sürdü lohusa döneminde yarım saat önce yumurtalıklarimda kasığımda bı sancı vurdu çok canımi yakıyor adet sancısı gibi ama daha ağırı adetken bu kadar sancım olmazdı anlayamadım ne olduğunu sizce adet mı olacağım yoksa başka birşey mi var sizin doğumdan sonra ilk adetiniz nasıl oldu fark varmiydi eskiye göre yardımcı olursanız sevinirim