TugbaEylul3261 sen moralini yüksek tut hepsi geçecek. Bildiğini, içinden geleni yap. Bebeğini senin kadar kimse düşünemez ve tanıyamaz. Onunla en çok vakit geçiren sensin. 1 saat gören insanlar saçma sapan davranıp senden daha çok tanıdıklarını sanıyorlar bebeği. Kulak asma He de geç. Yada direk tersle. Ben biraz sert bi yapı da olduğum için çat Çat söylerdim sonra da çekiniyorlardı zaten.