Öncelikle herkese merhaba kızım 4 ay 14 günlük ilk bebeğim anne sütü ile birlikte mama veriyorum ama mama anne sütünden çok daha fazla oluyor yani gün içerisinde iki üç kez tek alıyor göğsümü ama gece de hep anne sütü ile besleniyor herkes mama ile beslenen çocuk hasta olur bağışık sistemi güçlü değil mama kötü vs diyor ama ben keyfimden mamayı vermiyorum Kİ kızıma yetmediği için aç kalmasın diye veriyorum mama ile ilgili fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız