Nurellllaaa kimden alıyoaun anenden mi yada kaynanandan mı?söyleme tutup tutmadığını yanlarında yiyip içmiyosun nerden bilecekler..bu yalnızca Allahla senin aranda ki bir mesele hiç kimseyi ilgilendirmez..umursama bunları günahı da yok,ayrıca sırat köprüsünü birlikte mi geçeceksiniz onlara ne!bebeklerin bu dünyada içebileceği süt bellidir 2sene onu da ellerinden almamak lazım sütün etkileniyorsa ve sen halsiz oluyosan tutma tabiki..