Kumsal_veannesl Şu 6 ayı öyle bir beliyorum ya ek gıda için bilmiyorum varmı benim gibi anneler mama sandalyesine oturacak mis gibi yaptığım mamaları iyecek son 2 ayımız kaldı simdikte tarif bakmaya başladım ☺️☺️ ilk çocuğum 🥰
Ebcal Kumsal_veannesl öyle hevesli başlanıyo sonra alerjiydi yememesiydi blw mi yesin biz mi yedirelim her gün ayrı tarif düşünelim derken heves kaçıyo 😂😂
AtlasEgeninAnnesi Kumsal_veannesl Hevesinizi kaçırmak istemem ama çok zorlu bir süreç 🤣 hergun ne yapsam , acaba alerji yaparmi , bogazinda kalırsa , sevmemesi vs vs 🤣🤣
Sda16 Kumsal_veannesl 🤣🤣🤣 bende sizin gibiydim ve hüsranla sonuçlandı çok umutlanmayın. Ek gıdayı 1 ayda anca kabul etti
ArdicEge Kumsal_veannesl umarım mis gibi yer ahxjw😂 bende cok hevesli beklemistim hüsran oldu 10.aydayız anca yiyo öncesi sinir krizleri yemeklerin çöpe gitmesi ve kapanıs seklindeydi😂
Jument Kumsal_veannesl ben de öyle heyecanlıydım. :) mesela Bi meyve yesem ah 6 aylık olsa şimdi o da yerdi filan diye içerlerdim.. şimdi 11 aylık her şeyi yiyor maşallah:) darısı size inş..
Afram96 Kumsal_veannesl valla bende bekliyodum. Basliyoruz simdi asiri telasliyim bogazina kacar mi noluruz diye of her evre mi zor olur ah analik ah
Asya_- Kumsal_veannesl bende heyecanla bekliyordum 6aylık olmasını 4,5 aylıkken mama sandalyesi kaşığı gibi şeyler aldım ama gel görki 8aylık oldu bizim kız ek gıda reddinde bir türlü başlayamadık. :)))
Nuduu Kumsal_veannesl Bende ilk cocuk heycan sevinle ne ek gida alisverisleri yapmisdim tabaklar suluklar kasiklar 🤣 hic mis gibi olmadi hicbisey suan her ogun sinir krizi geciriyorum caktirmadan