Hayırlı Ramazanlar hanımlar kızım 27 aylık dün hastanede çıkan kan sonuçlarında şekerinin çok yükseldiğini öğrendik ambulans ile büyük bir şehir hastanesine sevkettiler defalarca kan aldılar serum taktılar şekerini düşürmek için ve bugün hastanede bir hafta yatmamız gerektiğini insülin tedavisine başlayacağımızı söylediler anne ve babaya eğitim verilecek iğne ve diyet için kısaca bebeğim ömür boyu bu iğneyi kullanacak bu durumu yaşayan anneler varsa tecrübe edinmek isterim. Çok üzücü bir durum Rabbim beterinden korusun kimseyi yavrusuyla imtihan etmesin sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin