Buse_5 Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var sürekli öğürme mide bulantısı yedikleri ağzına geliyor ama kusamıyor nefessiz kalıyor uykuda morarıyor sizce reflü mü bu durumu yaşayan var mı acil ?
BuseBlt Buse_5 bizde reflü var ama su gibi kusuyordu söylediğiniz şekilde olmadı bi doktora danışın isterseniz
Adssmom Buse_5 bizde de yenidoğan reflüsü var sürekli öksürüyordu biz öyle ayırt ettik ilk ama öksürdüğünde tabi korkudan acillere gittik. Meğersem reflüymüş. doktora götürün, bir ilaç var onu veriyor o baya iyi geldi geçirmese de sıkıntısını alıyor.
Alerjikkoala Buse_5 Mutlaka yatağını eğimli yapın. Ya da imkanınız varsa sevi bebenin desenli reflü yatağı var. Oğlumda kullandım çok işime yaradı. Mutlaka yapıyorsunuzdur ama beslenmeden sonra dik tutmak gerekiyor. Çok geçmiş olsun
BuseBlt Buse_5 reflü olabilir doktora giderseniz ilaç verecektir muhtemelen. Biz gaviscon şase kullanıyoruz. Bayağı rahatlattı