Benim oğlum 1 yaşına yeni girdi ek gıda olarak normal benim yaptığım çorbalardan veriyordum çok şükür maşallah diyeyim de yiyo hepsini ama hazır paket halinde marketten kremalı mantar çorbası aldım bişey olurmu yediren varmı bebişine ilk defa vercem yaptım çorbayı🤗