8 günlük olduk ve emme sorunu yaşıyoruz baştan bebiş emmek istemiyordu sonra ben doğru tutmadığımı öğrendim şimdi ikisini birden çözmeye çalışıyoruz emzirme danışmanından destek alıyoruz fakat evde yine sorunlar yaşıyoruz yeni doğum yapmış anneler sizler bu sorunu nasıl atlatıyorsunuz