Umudumsun38 normalde özel bı kliniğe götürüyorum kızımı doktoruna sormadan hemen sağlık ocağına gittim kan verdim.megerse bebek ilk zamanlar tam doymadigi için yada az anne sütü aldığı için yada topuk kanı için erken gidildiyse olurmuş öyle.paniklemeye gerek yokmuş.kendi doktoru kan aldı tahlil yaptı sonuçlar gayet normal çıktı ben boşuna kendimi harap ettim