2 bucuk aylikken bebeğimi yürütmeye çalisti bebeğim hiç ağlamadi ama ben bi kötü oldm babamın yüzüne bakmadım o gün sonra gittiğimde 3 aylık oldu yanimda aynı seyi yapti babam diyip birsey diyemiyorum saygisizlik oluyo ama erken değilmi acele etmeye gerek varmi simdiden