simiyyy Botox tam tersi aslında ne kadar erken o kadar iyi. Çizgiler yerleşmeden yaptırmak gerek ki o zaman zaten etkisi de uzun oluyor. Ben minicik iki bölgeye yaptırıyorum. Kaş ortası mesela mimik çizgim başlamıştı, ırsi gibi annemde de oldukça derin var. Belliydi benim de olacaktı. Olmadan çaresine baktım. Yılda 1 kez yaptırıyorum.