MucizeKalbim Korkuluk yuksekliginiz nedir. Yere sıfır olan değil de kapili olanlar. Kızım bugün eğildi ve düştü. Yatağı da yüksek korkuluk beline geliyor artık. Napicam bilmiyorum sizin nasil
kirmizibasliklikiz_ MucizeKalbim biz tatami minder alip korkuluk yaptik yoksa bizimkilerde duserdi durmuyorlar
-baby- MucizeKalbimmiş olsun bir şeyi yoktur inşallah. kapıyı iptal edin bence ordan inip çıkacağını bilsin sizde bariyerlere içeri atlamayın gir ek istediğinizde kapıdan girin
kirmizibasliklikiz_ MucizeKalbim spor salonlarinda falan kullaniyorlar internete yazin cikar zaten. Yatak olcusunde kestik uzerine de kumas gecirdik korumalik olarak kullaniyoruz 😁
kirmizibasliklikiz_ MucizeKalbim korumaligin ustune yapmadik onlar zaten buyuk kare seklindeler. Onlari kestik carsaf gecirdik ve korumaligin ic kismindan yeni bi korumalik yaptik gibi. Yani yatagin kendi korumaligi disarda kaldi onlar icerde yeni bir korumalik oldu yüksek yuksek yoksa bas edemezdik kendini atıyordu 😂
Nesli06 MucizeKalbim evet çıkıyor ama ben hiç açıp kapatmıyorum uyuttuktan sonra direk yatağa koyuyorum
MucizeKalbim kirmizibasliklikiz_ bu cok mantıklı geldi 😅 önce yere koydunuz sandim.ama bu güzel fikir tesekkur ederim 😊