Ecemegem bende bebeğim 4 aylıkken grip olmuştum doktorum ilaç vermisti icmek zorunda kaldım hastalık sonrası sütümde azalma oldu göğüslerimi ellediğimde hep yumusak yumuşaktı o kadar üzülmüstüm ki sürekli ne yapsam artar diye arastırdım durdum. Bu arada kızım sadece anne sütü ile besleniyordu. 1 hafta bu sekilde devam etti. Kızım doymadığı icin ağlayıp durdu ama ben ısrarla mama vermedim. Azda olsa sık sık emzirdim. Bulgur pilavı, irmik helvası bol su hepsini yaptım ama yine aynıydı. Sonrasında hurma,börülce salatası ve muzlu puding yediğimde göğüslerimin dolduğunu farkettim ve günde 3 litre su içtim/ Ben de işe yaradı açıkcası hala da yaparım ve göğüslerim patlıcak gibi olur o derece 🙈 herkeste işe yarayan seyler bende de etki etmedi açıkcası canım ben kendim deneyerek bunları buldum ☺️🌸