Kızlar merhaba benim kızım prematüre 11 aylık ilk başlarda çok güzel yiyordu ama şu 1 aydır hiç bir şey yemek istemiyor bu iştahsızlık ne olucak böyle zaten çok ufak yaşıtlarına göre biraz toparlansin istiyorum ne yaptıysam yemedi bu durum daha ne kadar böyle devam eder 🙄🤦 bu arada anne sütü almaya devam ediyoruz .