Doktora sormuştum ben de tadım yetmiyor bayağı yemek istiyor diye, istediği kadar ver demişti :) bayağı da emiyordu, emmeyi unutmaz endişelenmeyin. 3 gün kuralına uyarsanız iyi olur sadece. Ve bu süreçte bağırsaklarından ilk defa katı gıda geçeceği için kabızlık yaşayabilir. Probiyotik takviyesi rahatlatabilir, bilginiz olsun.