Ben normalde iç zıbın giydiriyodum uzun kollu altına patikli ince bir alt. Üstüne de alt üst takım veya tulum. Evde böyleyiz dışarı çıkarken de üstüne ince kapşonlu ceket giydiriyorum. Kayseri’de olduğum için cok da sıcak olmuyor ama arabada terledi bu şekilde içine kisa kollu giydirmeyi düşünüyorum. Alttaki ince pijamayi da kullanmam herhalde böyle sıcak giderse. 4 aylık bu arada