Bilgisi olan varmi?
Beno ben boyadım dört beş kere
Beno ben boyatim bir sey olmadi cik sukru
Beno ben de boyatiyorum 6 aylıkken boyatmistim
Ben de boyadım sıkıntı olmadı çok şükür