Başlıkta da belirttiğim gibi 3 aylık bir oğlum var 3-4 gündür memeyi emmiyor zorla pış pış, banyo, çıplak halde ânı kurtaracak şekilde emzirmeye çalışıyorum bu saydıklarım olmasa kafayı geriye atıp bütün avazı çıktığı kadar bağırıp ağlayıp kafasını çeviriyor.
(uykudayken bilinçsiz bir şekilde emiyor çok şükür ama gündüzler çok fena) ne/neler tavsiye edersiniz?