[silindi] hiç öyle bi sorun yaşamadım. Acaba kısa programda mı çalıştırıyorsunuz. Ya da makine durur durmaz açıyormusunuz . İçinde ki buhar tamamen gidince ışık daha yanar ya mak. dursa bile , ben ışıkta sönünce açıyorum mesela mak. duruyor ama 20dk felan hala ışık yanık oluyor içinde buhar oldugu için. Bir de bende alışkanlık hep limon koyarım kaşıklık sepetine.