Hamile iken esimden cok tiksinmistim bu yüzden hünkür hünkür ağladım 🤣 neden tiksiniyorum diye birde eve geç geldi birgün tabi 9 ay yakınlaşmadık ama bu olay 6.aylarinda yasandı ben geç geldi diye basladım beni aldatiyormusun demeye ağla bakam ağla ay suan aklima geldikce kendime gulüyorum 🤣🤣