Buuseg Eslinaninannesi ilk zamanlar sızlıyordu. Hep kasıklarımı tutarak öksürür ve hapşururdum. Sorun olmuyor tabi ama acı çekiyorsun azıcık
Sessiz_oyuncu Eslinaninannesi ben karnıma yastık tutup öksürüyordm hapşurma gelmesin diye dua edebilirsin 🤣 kötü oluyor ya
Metehann12 ayy ne verem olurdum karnımın içi agrirdi resmen gıcık gibi de hapşırık öksürük yakama yapışmıştı karnımı tutup kendimi sıkarak yapmaya çalışıyodum şiddetli olarak isteseniz de yapamiyosunuz zaten o yüzden sorun olmaz