Kızlar merhaba öncelikle bebeğim 37.haftada doğdu 17 gün hastanede yattı şuan 11 aylık ama emekleme yok dönüyor,oturuyor elinden tuttuğumuzda yürür ama tam dengesini sağlayamaz bir yerde duydum kemik suyu verirsen çabuk gelişir filan diye sizce öyle birşey var mı ??