Tecrübeli anneler bir sorum olucak, oğlum 35 haftalık doğdu 5 ay 8 günlük sadece anne sütü alıyor. Ben bu ayın sonunda ek gıdaya geçeceğiz diye beklerken doktorumuz 7. Ayda geçeceğimizi söyledi. Hem nerdeyse bir ay erken doğduğu için hem de sadece anne sütü aldığı için. Boy kg vs her şeyi önde bile gidiyor bu arada gelişim geriliği falan da yok ama geç başlayalım dedi. Kafamda soru işareti herkes 7. Ayda kahvaltıya geçerken biz daha tadımlara başlıyor olacağız çok mu geri kalır ek gıdayı reddeder mi? Yani geç kaldığım için anne sütüne iyice bağlanıp başka bir besin almak istemezse diye korkuyorum var mı benim gibi geç başlayan neler yaşadılar merak ediyorum🙏🏼🌸