Kızlar selam yardımınıza çok ihtiyacım var tam 3 aylık bi oğlum var ve doğduğu günden beri emmek istemiyor her yolu denedim farklı emzirme pozisyonları, beraber duş almak vs emzirme aralıklarını açtım yada daha sık teklif ettim gibi ama hiç biri kâr etmedi sürekli ayakta hoplayıp zıplayarak emzirmeye çalışıyorum bu durum beni çok yoruyor psikolojim alt üst oldu resmen emzirmek fobi haline geldi benim için, uyku arasında çok güzel alıyo ama uyanıkken emzirme pozisyonuna alır almaz kıyameti kopartıyo biberon ve emzikte kullanmıyorum istemiyor. Gelişimi, çişli bez sayısıda iyi sütümün yettiğini düşünüyorum ama bu gidişle stresten ve üzüntüden olan sütümünde gitmesinden korkuyorum. Ne yapabilirim ne önerirsiniz neden emmek istemiyo olabilir lütfen yardım edin 🙏🏼