Busra9290 istediğin kadar yıldızlı iyi bir otele git oğlum 16 aylıkken tatile gittipimde hiç zorluk çekmedim bebek arabasını ama mutlaka yanına al iniallah bu yazda 2 bebekle tatil yapıcam otelin şefi amcam olduğundan rahatım çalışanlar sağ olsun ne istiyosam getiriyolarsı 24 saat yemek hizmeti vardı zaten otelin de