Ulku Anne_46 ilk doğumumda 1 sene olmadım şimdi 2. Doğumunu yaptım 6 ay oldu ama hala olmadım. 1 seneye kadr normal
eylul19 Tazeanneg bebegım 9 aylık hala olmadım 1 seneye kadr normal demıstı doktorum bakalım kontrole gıdıcem o zmna kdr olcam mı 😀
HN_AH Anne_46 kızım 11 aylıktı olduğumda 🤗 Oğlum 3 aylık olacak olmadım henüz 2 seneyi bulur diye düşünüyorum 🙂 Kişiye göre değişiyor bu durum
Ulku seldaal10 1 seneye kadar olmamasi normal çünkü. Hormanal bir durum. Kontrole gitmeyide düşünmedim bir sene sonra tekrar regl oldum çünkü
duruyekta Anne_46 ben 41. Gün oldum ama kişiden kişiye değişiyor. 6 ay sonra olanida gördüm, 9 ay sonra olanida