defnekokusu_ Merhabalar arkadaşlar bebeğimin biraz gaz problemi var elektronik puset almamı önerdiler ama sıfırları çok pahalı🥺 şuan o kadar bütçemiz yok elinde olan varsa ve satmak isterse görüşebilir miyiz kendisiyle 🌸