Merhaba, sizi çok iyi anlıyorum. Benim de tek göğsümde süt çok azdı, bir süre sağdım ama çok yorucu bir süreç, süt de artmayınca bıraktım. Oğlum şimdi tek meme emiyor ama onunla doyuyor şükür
Yine de size tavsiyem 2 saatte bir sağın, çünkü ne kadar sık sağarsanız göğüs o kadar süt üretir. Bir süre sonra ihtiyaç yok diyip üretmiyormuş. Ama tabi sağma makinesi bebek kadar kuvvetli değil o yüzden zamanla azaldığını söylüyorlar. Azıcık da olsa anne sütünden faydalanmış oluyor ne güzel ne kadar içerse onun bağışıklığı için o kadar iyi 😊