4 aylık olacak 2 haftadır yarım kundak tek elini çıkararak uyutuyordum , tabi bir gün diğer elini öteki gün diğer elini çıkarıyordum. sonunda tamamen bıraktı. Şu an kendini hiç uyandırmıyor , elleri dışarıda olduğu için rahatsız olmuyor, rahat rahat uyuyor .
Zaten kundağın içinde sıkılıyordu zaman geçtikçe.
Siz de böyle yapabilirsiniz belki kundağı bırakmak isteyen annelere fikir olabilir 💓