ElaZeyAras ben kadın doğuma değil aile hekimine gitmiştim, bende de tekrar ediyordu çok kötü kaşıntı vardı akıntı vardı birliktelik esnasında acı yanma vardı. Bana hem fitil krem ilaç vermişti eşimede ilaç vermişti birlikte bir hafta boyunca kullandık ve dikkatli olduk kuru tutmaya çalıştım pamuk çamaşır kullandım sürekli değiştirdim. O süre içinde birlikte de olmadık. Bir haftanın sonunda iyileştim. Çok zordu gerçekten.