AcemiAnne12345 Arkadaşlar oğlum iki gündür okunmaktan bitap düştü yapamıyor bir türlü kakasını… 3 buçuk aylık doktora sordum fitil dedi ama yan etkilerinden korkuyorum çocuhuma hiçbir ilacı vermek istemiyorum ya 😣kullanan var mı yan etki gördünüz mü?
Yitik AcemiAnne12345 biz kullandık 2 kere 2 aylık ben fitili atar atmaz geri çıkardı ve hemen yaptı fitil erimemişti hiç saniyelik yani en fazla 5sn sonra yaptı o yüzden bi deneyin uyarı gibi oluyor bence hemen yapıyor çünkü itekler iteklemez bizim öyle oldu 2 kerede
Gktrkefe AcemiAnne12345 eşim eczaneye almaya gittiğinde 4 aylık bebek için gliserin pek uygun değil demiş lavman vermiş yarısını kullandım hemen yaptı rahatladı
Katya AcemiAnne12345 gliserin kanzuk fitili kullanınca o kakayla çıkıyor zaten anında. İçeride kalmıyor