Nurtalib Aycanmbenim benimde tedaviyke oldu aynı sizin gibi olmuyor diye rahattık 15 aylikken ikizletim tekrar hamile kaldim
cankuzularim Aycanmbenim ben bile isteye yapmadım kuzum ya tebrik ne etmeyin beni 😅😅 seneye bu zaman delirdim imdatttt diye post açarsam buraya sasirmayin😅 şaka maka 2 bebeyi de burda büyüttüm 3.de burda buyutursem emekliye ayrilip maaşa bağlanmak istiyorum🤣
Nurtalib Aycanmbenim hemde ne zor ama büyükler usluysa zorlanilmaz fazla ama benim ikizlerden birisi miz miz baya o yuzden zor oluyor ama bi sekilde büyüyüp gidiyorlar
Aryostos1 Aycanmbenim benim de supriz hamilelik olayım vsr🤣 üstelik bebeğim 4aylikkken öğrendim şu an 8 aylık gebeligimde 19 haftalık 😍🤣 ama benim normal doğumu .