Benimde öyleydi canım. Bu etkin emzirememekten kaynaklanıyor bebeğin göğüs ucunu güzel kavrayamıyorsa yara olur zamanla ben çok çektim. Göğüs uçlarımdan parça koptu resmen kabuk yaptı süt gelmedi ağlaya ağlaya emzirdim. Lansinohun göğüs ucu nemlendirici kremi var çok iyi geliyor veya zeytinyağı sür yumuşasın göğüs uçların. Kendi sütünüde sürebilirsin. Bebeğin düzgün tutmasına rağmen çatlak ve yara derinleşirse mutlaka gümüş kapak kullan. 3,5 aylık oğlum var hala takıyorum gümüş kapakları çok zor iyileşti göğüs uçlarım.