Asinaninannesi bir diyetisyen ana olarak, sadece şunu söyleyeceğim: Siz çaresizlik nedir bilir misiniz? 😂, ben mesela haftada bir kez avokado, yumurta sarısı, kuru kayısı, pekmez, peyniri karıştırıp veriyorum, ayrı ayrı olarak denediğim oluyor birini yese birini mutlaka yemiyor, evet yemek alışkanlığı için zararlı ama bugün mesela bu karışımı yedi ve bitirdi oh çok şükür bugün şu kadar protein alabildi diye seviniyorum mesela, ama öbür günler ayrı ayrı verince illaki birinden eksik kalıyor, insanın ana yüreği bazen bildiğinin önüne geçiyormuş, diğer öğünlerimiz ve günlerimiz böyle değil ama uzun bir süredir de bıraktık bulamacı🙈