Sevgili anneler herkese merhaba, yeni anneyim ve en ufacık şeyler benim panik olmama sebep oluyor. Bebeğim 3,5 aylık ve uzun süre göz teması kurmuyor. Ne kadar kurması gerektiği konusunda bir fikrim yok ancak göz teması kuruyor gülüyor ve kafasını çeviriyor ya ışığa ya lambaya ya da dikkatini çeken başka şeylere bakıyor. Ben ayaktayken beni izleyip takip edebiliyor ve ona döndüğümde gülümsüyor ancak yakınına geldiğimde yüzüme kısa süre bakıp gülümseyip kafasını başka tarafa çeviriyor. Sizin bebekleriniz de mi böyle ya da böyleydi yoksa panik yapmalı mıyım?