Minare ben de beko kullanıyorum şuan da Fairy kullanıyorum program eco benimki 4 programlı olduğu için 3 ü kullanıyorum 55 dk 50 dereceydi yanlış hatırlamıyorsam 70 derece de olabiliyor bazen.. Parlatıcı bölümü 3 numarada Parlatıcı ve öteki tarafa da tableti koyup çalıştırıyorum.. 35 dklık bir program var o kurutma yapmaz bulaşıklar ıslak çıkar onu genelde makine temizlemek için kullanıyorum durulama yapmıyor.. Yani şuan bulaşıkların temiz çıkıp sadece kurutma yapmıyorsa deterjanla alakalı değildir Parlatıcı da ben biminkini kullanıyorum eğer buna rağmen aynı olursa servisi arayın mutlaka.. Aslında bekonun nasıl kullanılacağını öğretmek için Müşteri servisi vardır gelip anlatıp öğretirler bunu da sorabilirsiniz isterseniz..