Sifir almak istemiyorum cok pahalilar zaten ne kadar cok kullanacagimida bilmedigim icin ikinci el almak istiyorum oncelik sizlere danismak istedim sizlerin elinde olup satmak isteyen varsa temiz kullanisli arabasi olan varsa degerlendirmek isterim simdiden tesekkurler (konya ici olursa cok daha iyi olur malum kargo fiyatlari da ucmus )