Melekannesiiiii Ayni.
Biri fizyolojik, biri psikolojik rahatsızlık.
Bence en kötüsü, Anksiyete sahibi şeker hastası olmaktır. Yani genel olarak psikolojik herangi bir rahatsızlık varken fizyolojik bir rahatsızlığa sahip olmaktir. İşte o zaman hayat hic olmayacağı kadar korkunç bir yer haline gelir
İkisinden biri iyiyse daha iyidir