Bebeğim 7.5 aylık ve her türlü yöntem denedik çok ağladı pusette uyuyor vazgeçiremedik. Benek arabasına takıyoruz ayrı aparat var. Kucakta denedik ağladı kolum koptu ağır oluyor. Ayakta uyumuyor kalkıyor. Oyun sanıyor gülüyo. Beşiğinde dönmeye çalışıyor uyumuyor. Çok inatçındediğim dedik bir kızım var. Benim gibi olan çözüm bulan arkadaşlar nasıl bıraktırdınız bir yol gösterin bana