Anneler kızım dün grip oldu. Şiddetli öksürüğü var , hırıltısı var. Burnu akıyor , tıkanıyor sürekli açıyorum. Gecen sefer de hastalanmıştı geçer dedim ama şimdi beslenmek bile istemiyor. 5-6 saat aç duruyor artık açıkmıstır ama emmiyor , biberonla aç kalmasın zorla sütümü vermeye çalışıyorum yemiyor. Dünden beri sürekli uyku halinde. Gözünü güç bela açıp 2-3 dk emip geri uyuyor. Baygın gibi yatıyor sanki. Bezini de öyle çok ıslatmamış. Aç olsada ağlamıyor bu durum beni korkutmaya başladı. Geceden beri başındayım. Geçer diye bekledim ama daha da kötü oldu yavrum. Kaynanamlarla altlı üstlü oturuyoruz bi sağlık ocağına gitsek dedim geçer diyor geçeceği de yok gibi kızım sanki baygın yatıyor gibi. Dünden beri hep bi çocuk uyur mu ya