Bensuuu1 dogdugundan beri serum tipi olandan alıyorum hem uygun oluyor hemde baya gidiyor eczacı 1 ay kadar kullanırsın dedi zaten igne sırıngayla çekiyorum 2ml birine 2 ml birine biraz bekleyip otribebenin aspiratörü ile çekiyorum. Nazal temizlik iyi geliyor bebekşerede insanlarda