Kızlar bebeğim 9 aylık. Rutin kontrolde TSH 3.17 çıktı. Referans değer aralığı 0.73-8.35 gösteriyor ancak iki doktor tiroid alt sınırda dedi 🤷🏻♀️ Biz bu aralıkları kafamıza göre yanlış mı değerlendiriyoruz acaba??
Bir de bu değerin düşüklüğü mü sıkıntı yoksa yüksekliği mi?