Ayaz20 Bizde 21 aylıgiz 3.günüm RABİİM kabul etsin tutulan oruclarımızı🤍 Bende şuan için bir sıkıntı yok dediğiniz gibi 3 yada 4 kez emiyor . Ben gece beslenmesini kestim sadece gündüz saatlerinde ve gece yatmadan önce veriyorum. Gece uyku zaten bölünüyor tekrar tekrar uyanırsınız yorgunluktan etkileyebilir sütünüzü,emzirmeyi bırakmada yakın olduğu için uzmanlar ilk gece emzirmelerini bırakarak baslanmasi gerektiğini söylüyor. Onun haricinde 4 litreye yakın su içiyorum. Çok şükür zorlanmıyorum🤲🤍🌸