ozomom Bebeğim 40 günlük gaz sancıları maalesef azalmadı. Kakasını da çok zor yapmaya başladı, mahvoluyor yaparken 😓 Bu gaz damlalarından kullanıp memnun kaldığınız var mı? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler 🙏🏻
BusUgUr ozomom ben biogaia kullandım ama bebeğimin asıl gaz problemini bir şurup çözmüştü onu da 4aydan sonra vermeye başlamıştı doktor 15günde bitmişti gaz derdi. Ama biogaia da iyi gelmişti. Biogaia gaz damlası değil ama bağırsak düzenleyici probiyotik.
Eylblz Bioagai gaz damlasi degil bağırsak duzenleyici. Metsil okuduguma gore cok etki etmiyormus. Nurse Harveys damla kullandik fayda etmedi. Şurubunda şifayı bulduk cok şükür kolik ve aşırı gazliydik