Ayskem benim bebeğimde 8 aylık gece uyku sırasında düştü kino.ilk değildi benim bebeğim çok hareketli durmuyo bı kaç defa daha düştü ama dediğiniz gibi az bı ağladı sustu eğer baygınlık kusma filan yoksa hastanelik bişey olacağını sanmıyorum Rabbim bebeklerimizi koruyo ben hiç goturmedim hatta 20 günlükken eşim pusetten binanın içerisine düşürmüştü yine sürekli kontrol ettik uyurken filan arada bı dokunarak kıpırdamsini sağladım İçim rahat olsun diye amamsen yine için rahat etsin istiyorsan bı hastaneye goturebilirsin