Hamaratanne Kızlar merhaba, çekiş gücü çok iyi olan, aldığınız için çok memnun kaldığınız bir robot süpürge var mı? Dik süpürge ve robot süpürge almak arasında kaldım, sizce ne yapmalıyım?
Emeel Hamaratanne bana kalırsa aynı fiyata dik süpürge alabilirsin ben dyson kullanıyorum çok memnunum. Bi kaç başlığı var koltukları süpürüyorum felan. Çekim gücü çok çok iyi.
Buuseg Hamaratanne 1aydır kullanıyorum bende bunu, çöp boşaltma derdi yok her seferinde memnunum çok şükür 🙏 https://ty.gl/yrvbs4i59s
Hamaratanne Emeel Aslında ben dik alacaktım v11 modeli ve v15 modeline bakıyordum dyson markanın fakat bebeğim çok küçük olduğu için temizlik yapmam çok zor oluyor o yüzden günlük kullanım için robot mu alsam diye düşünüyorum. 🤷🏻♀️
Duygusalbiranne Dream d9 kullanıyorum çekimi en iyi olan süpürgelerden aldığımdan beri hamilede olduğum için süpürge bile açmadım